noblesse85

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Jessica Fagerström - 4 februari 2011 18:39


Då var det fredag igen, veckorna rusar verkligen förbi...  Denna dagen började med en mysig frukost tillsammans med min älskade Nicole..  sen cyklade jag med henne till skolan i det hemska vädret :/ väl hemma igen bytade jag kläder och blev hämtade av Daniel då jag skulle jobba lite extra med hans grisar..  Hemma igen runt 14.. blev en lång & varm dusch med massor av tvål ;) efter det gick jag & Nicole upp till Coop och handlade lite så vi kunde göra smarriga semlor när vi väl kom hem igen..  gott blev det med lite fredagsfika innan det bar av till Ekeby..  nu sitter jag här & saknar mina sessor.. de är verkligen mitt liv..  att vara mamma är verkligen det bästa som finns :) så mkt kärlek & värme..  varvat med syskonkärlek och tjaffs :) men vadtusan..  det får man ta :) Nu har jag syndat med lite cola & två negerbullar..  funderar på om man ska gå ner & sola..  dock sitter rumpan väldigt mkt fast i stolen förtilfället..  :P


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards