noblesse85

Alla inlägg under februari 2011

Av Jessica Fagerström - 27 februari 2011 17:22

I fredags var min sista bredvidgång i Höör - gick superbra så nu är jag klar & kan börja jobba där..   Var hemma vid 16.30 blev en shoppingrunda & sen  hem..  Kvällen bestod av mys, tacos & Let´s dance..


Igår lördag var vi & kollade på häst & tjejerna fick rida..  

När vi kom hem blev det en sköön dusch då vi hade vart ute 1½ timme i den heeeemska kylan..  svinkallt där ute på landet..   Jag & Nicole fixade till oss & begav oss till Lindex, där fick tjejerna en del kläder var...  Hem för att äta lite & slappa ens stund..   begav oss sen ner till Hemmakväll där vi handlade läsk för att sen vandra in på biografen där vi såg Hotell Gyllene Knorren..  vi hade en mysig stund - jag & tjejerna & bra film var det :) sen blev det lördagsgodishandling på Hemmakväll där vi även köpte 4 nya filmer :) Kvällsmys och god mat i form bl.a hasselbackspotatis, ryggbiff & sallad.


Idag började dagen med tvättetid..... fortsatte med mannagrynsgröt till frukost..  efter alla om och men..  en evig väntan :) tvätten hade hunnit bli torr och Lovisas föelsedagspaket inslagna...  ääääntligen var klockan 12.00 & vi begav oss..  mellanlandade på Coop där vi handlade fika..  sen fortsatte vi till badhuset där vi fick 2,5 timmar med härlig badning..  sen duschade vi & bastade.. . hääärligt! kommer bli badet en gång i veckan nu...


Nu har vi ätit..  korvgryta blev det.. riiiktigt gott..  inbjudningskorten till Lovisas kalas är nu klara så vi tänkte skicka de idag :) tjejerna ville åka lite inlines så tänkte passa på när vi ändå ska gå & posta brev...


I morron är det återigen måndag :) Lovet är slut & Nicole ska till skolan..  Själv ska jag träna cirkelträning på morgonen & sen åka till Höör för att träffa medborgaren jag ska gå bredvid hos för att sedan kunna jobba där med, spännande.. :) eftermiddagen i morgon består av nagelbyggning, träning & Nicole ska på scouterna.


Guud vad svårt det är att få ihop allt när man ska jobba, träna, ta hand om barn & ALLT..   barnens aktiviteter med mera.. & så ska man fan lyckas trycka in en tvättetid..  *suck* men blir säkert skitbra :)


Stör mig fortfarande som FAAAN på dig..   hoppas du sitter där i din ensamhet och mår riktigt riktigt dåligt..  inte ens ett jobb har du juh..  haha..  patetiska, värdelösa människa... bläähh!!  & att bara hindra andra föräldern från att träffa sitt barn är så fruktansvärt groteskt..   men men inte min huvudvärk & jag lägger mig inte i men detta gör mig huvudvärk!!  Som tur är har man underbara barn & en fungerande relation med deras pappa & jag skulle AALDRIIG hindra barnen från att träffa sin pappa...  aldrig ngnsin..  de är värda 2 föräldrar även om man inte bor ihop! Skit i dig själv, tänk på barnet/barnen....


Nu ska jag mysa vidare med mina hjärtegryn, sen ska vi ta lite frisk luft innan kvällsmyset startar :)

Av Jessica Fagerström - 21 februari 2011 21:31


Tog mig en skön sovmorgon till halv elva, då tyckte gubben minsann det var på tiden jag gick upp :P Jag gjorde vid mig medan sambon stack iväg för att träna..  sen möttes vi i stan.. blev en tur på Lekia där vi hittade ett par fina födelsedagspresenter till Lovisa :) därefter kilade Mattias hem & jag sprang bort till Aktiv där det blev en härlig ansiktsbehandling..   rengöring på djupet & portömning *AJ AJ AJ AJ* men vill man vara fin får man lida pin som det så fint heter...  fick även ögonbrynen snyggt formplockade..     efter denna behandling gick jag hem och väntade på att sambon skulle bli klar.  sen tog vi en tur ner på stan..  fikade gott på mysigaste cafét...  sen blev det en shoppingrunda :) jag fick handlat mig fräscha och härliga träningskläder & underkläder..   härligthärligt!! Hem för att byta om och lite sådant..  sen stack jag återigen ner på Aktiv..  körde ett pass på gymmet och sen ett Step pass...  riktigt riktigt skoj så nu blir det det passet varje måndag :)

Hämtade hem mina prinsessor ikväll, så underbart att ha de hemma igen..   även Mattias saknar de massor när de inte är hemma..  gulligtgullligt :) de blev överlyckliga över de små presenter som jag köpt till de, på min shoppingrunda i Malmö i lördags :) Nu sover flickorna gott i vår säng.. blir en natt full med mys, trångt men det går :)

I morron blir det att gå upp tiiidigt..  ska gå bredvid på nya jobbet i Höör så får ta tåget runt 7.00


Natti natti...


Av Jessica Fagerström - 11 februari 2011 11:36


.. då har man börjat träna nu :) så jävla skönt..  blev ett pass i morse, Easy Line heter det..  var tufft vill jag lova men jag fixade det :) skulle tränat 6.30- 7.00 men kom inte riktigt upp i tid :S dock ringde jag direkt när jag kommit upp och bokade plats på passet 8.00-8.30 :) stolt över mig själv :) Slut som artist när jag kom hem igen så lyckades somna och sov drygt 2h...  nu ska vi gå ner och fixa cykelhjälm till loppan, cykeln ska hämtas i morron.. då den är stylad som vi vill ha den :)


Lovisa har fått plats på FunkyKidz så börjar på onsdag..     Nicole ska börja på karate, också det om onsdagar...  men det passade precis med deras tider - så jag kan vara med både..


På måndag ska jag träffa medlemstränaren på Aktiv och få mig ett träningsprogram, efter det blir det nog lite träning med Fie..   och efter det blir det en skön liten ansiktsbehandling :)



Av Jessica Fagerström - 10 februari 2011 10:54


ja då var ett spinningpass bokat till ikväll :) Nu jävlar ska jag komma igång och bli lite pigg..  sååå trött :( vill bara lägga mej men det ska jag inte..   då blir man bara tröttare och ngn ond cirkel vill jag inte ingå i..


Lovisa frågar varje morgon om det är lördag idag :) *sötnos* för då ska vi hämta hennes efterlängtade cykel så på lördag blir det nog en heldag ute - vi & våra cyklar :) Mattias får nöja sig med sin permobil..  :P


Nicole briljerar väääldigt i skolan..  hon är sjukt duktig..  samt läser 14-15 sidor i sin bok varenda dag...  och räknar svåra tal..  Hon har även lärt sig skicka sms :) så nu får man sms från henne att hon saknar mig och älskar mig..  så underbart..


Skrev ut lite foto med nya skrivaren igårkväll och det blev skitbra!! :)


Btw..  inatt har jag jagat ökenråttor :D en viss liten Lovisa hade kelat med de innan läggsdags och antagligen glömt stänga buren ordentligt :) men men tillslut var där åter 3 st i buren..  puuuhhh!!


I eftermiddag blir det att fixa med inbjudningskorten till Lovisas kalas.. 


Nu blir det städ & en varm dusch.. 

  

Av Jessica Fagerström - 9 februari 2011 21:28


... har jag skaffat mej en splitterny laptop :) såååå glad & den är så fin :) passade även på att införskaffa en efterlängtad skrivare/scanner/kopiator :) Nu är det snart bara iphone4 som fattas på önskelistan :) Sambons dator krascha häromdan..  vilken jävla tur att man har hjärnan med sig och har alla bilder och sådant viktigt på cd-skivor :) ppuuhhh.. allt sådant vill man juh inte bli av med..


Jobbat ett par timmar med nöff nöffarna idag & tjänat en slant som alltid är välkommet :)


Även vart duktig och fixat mig ett träningskort så nu ska här tränas..  låren & rumpan ska bli fasta & magen platt och kondisen ska upp på topp :) inte för att jag är tjock och slapp nu men iaf :) Ingen som kan tro jag fött två barn, ganska skönt att höra faktiskt..


Lovisas 5-års dag närmar sig med stormsteg..   herregud.. vad tar åren vägen?? Min lilla bebis - snart 5 år??!?!  what?


Nu ska jag ha en dejt med tandborsten & Dentan..    och sen är det krama kudden som gäller..   i morron tänkte jag ta mej an lägenheten och köra en storstädning :)


  

Av Jessica Fagerström - 6 februari 2011 16:30


det blev dock blott en tanke med det..

när jag väl fick loss rumpan från stolen och gick ner för att sola var hela skiten ockuperad av en mängd fjortisar som hängde där *suck* Jag blev smått irriterad, tog en liten promenad och köpte mig en tidning ist och nu är jag hemma igen :)

Ska strax börja fixa med maten...  blir spätta. potatismos & stekt sparris *mums* lär bli att äta i soffan idag till filmen Baksmällan som ska vara rejält bra, det återstår att se :)

Nu har jag börjat trivas med mitt nya piercingsmycke..  så nu är nästa steg en ny piercing :) ngra till finns på min önskelista...


Har tagit mig i kragen och börjat plugga körkort..  vill & ska verkligen ha det NUU!! Ska ner till körskolan i veckan för inskrivning samt måste fixa mig ett nytt leg.


Ikväll ska jag hämta hem mina älsklingar :) saknat de så mkt..


I morgon börjar en ny vecka med nya utmaningar :)


  

Av Jessica Fagerström - 5 februari 2011 17:56

Måste ju bara visa er hur fina mina prinsessor blev när de var iväg på McD och fick en vacker ansiktsmålning..


Jag har äntligen kravlat mig upp ur sängen, dock på dåligt humör idag med - saknar mina barn så det gör ont!! Älskar de sååå..  och nu är det juh "bara" typ exakt 24h tills de är hemma igen :) <3


Pratade även med min gris-bonde-Daniel-vän idag :) Han tycker att jag är den duktigaste "gris-pigan" han ngnsin haft.. . haha..  se lite talanger inom allt möjligt har man..  o de små kultingarna är ju bara sååå sööta..


Pratat med min älskade fru idag..  har juh vart ett himla bråk mellan oss men nu är kontakten upphittade igen..  o riktiga vänner hittar juh tillbaka till varandra oavsett..   hon har träffat sin prins och de har flyttat till hus lååångt bort :( tråkigt men glad för hennes skull <3 Dock tar jag & barnen vårt pick och pack och åker och hälsa på nu efter löning..   våra älskade barn saknar ju varandra sjukt mkt..


Nä nu ska rotfrukterna in i ugnen och köttet ska stekas..  sen är det påklädning & inhandling av gottis :)

Trevlig kväll mina nära & kära


       



Av Jessica Fagerström - 5 februari 2011 11:24


då var det lördag..

sovmorgon blev det till 10.00 - ganska skönt..   har dock fortfarande inte stigit upp :P snart blir det iaf en äggfrukost....

Är så fövirrad, alla tankar snurrar i huvudet, har jag valt rätt väg? Känns inte riktigt så..   o nej detta handlar inte om mitt förhållande :) ska dock ta och ringa de där 2 samtalen på måndag & hoppas på lite vägledning..

    

Bifogar 2 bilder på mitt ALLT från Julafton :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards