noblesse85

Alla inlägg under mars 2011

Av Jessica Fagerström - 15 mars 2011 18:07


Idag fick jag äntligen min deligering, alla rätt på kunskapsprovet..  wihooo :)

Även blivit vikarie på DagCenter..  wihoooo.. velat jobba där såålänge..  så nu har jag både bredvidgång & ett par pass bokade..  kan inte bli bättre :) I morron blir det jobb 8-16 som personlig assistent..  härligt härligt..


Jag & barnen kom nyss hem..  vart i stadsparken & busat i 1½ timme.. härligt var det verkligen & barnen skrattade & skrattade..   mys <3


I morgon är en sådan där jäktisk onsdag. .  jobba 8-16..  sen ska Lovisa på Funky Kidz 16.30-17.15 & jag ska träna step&core 17.30..  hihi.   tja. man har ju & göra mer eller mindres vissa dagar :)


Nu ska jag göra mat sen ska jag & flickorna ta en härlig dusch..  sen är det sagoläsning & gonatt..

Av Jessica Fagerström - 11 mars 2011 09:30

tills älskade Bella blir en del av vår familj..   ja gud vad vi längtar allihopa :)  & vi har haft en sådan otrolig tur med uppfödaren som är helt otrolig.   helt underbar :)


Nu är mina tjejer iväg på dagis & i skolan..   & jag är bara hemma för en gångsskull..  e ledig idag.  lite småskönt fast hade gärna jobbat...

Blir ev ett träningspass lite senare..  nu tänkte jag dock vila..

Denna helgen är jag HEL då tjejerna är hemma :) *massa kärlek*


Träffade lite gamla kollegor från världens bästa arbetsplats - man längtar ju verkligen tilbaka..  så vi får se vilken väg jag väljer..  inte helt lätt det där...   mkt som ska fungera då jag inte bara har mig själv att tänka på...


Nu blir det en vilostund :)


På återseende..   ta hand om er!

Av Jessica Fagerström - 10 mars 2011 22:37

. ja det rullar på :)

börjat jobba i Höör som personlig assistent, trivs skitbra trots en turbolent vecka..  fått mkt beröm av chefen vilket verklige värmer..


Barnen växer & frodas och mår toppen.. blivit lite busfabriken, bad och så...  de har sina aktiviteter och trivs med de..


Jag försöker träna så mkt det går & hinns med..  fastnat för step & core..


Om exakt 1 vecka får vi en ny familjemedlem..   lilla valpen Bella.


ahh.. nu går ögonen i kors så jag tackar för mig för denna gngen :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards