noblesse85

Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Livet..

Av Jessica Fagerström - 10 mars 2011 22:37

. ja det rullar på :)

börjat jobba i Höör som personlig assistent, trivs skitbra trots en turbolent vecka..  fått mkt beröm av chefen vilket verklige värmer..


Barnen växer & frodas och mår toppen.. blivit lite busfabriken, bad och så...  de har sina aktiviteter och trivs med de..


Jag försöker träna så mkt det går & hinns med..  fastnat för step & core..


Om exakt 1 vecka får vi en ny familjemedlem..   lilla valpen Bella.


ahh.. nu går ögonen i kors så jag tackar för mig för denna gngen :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Fagerström - 15 mars 2011 18:07

  Idag fick jag äntligen min deligering, alla rätt på kunskapsprovet..  wihooo :) Även blivit vikarie på DagCenter..  wihoooo.. velat jobba där såålänge..  så nu har jag både bredvidgång & ett par pass bokade..  kan inte bli bättre :) I morron bl...

Av Jessica Fagerström - 11 mars 2011 09:30

tills älskade Bella blir en del av vår familj..   ja gud vad vi längtar allihopa :)  & vi har haft en sådan otrolig tur med uppfödaren som är helt otrolig.   helt underbar :)   Nu är mina tjejer iväg på dagis & i skolan..   & jag är bara hemma fö...

Av Jessica Fagerström - 27 februari 2011 17:22

I fredags var min sista bredvidgång i Höör - gick superbra så nu är jag klar & kan börja jobba där..   Var hemma vid 16.30.. blev en shoppingrunda & sen  hem..  Kvällen bestod av mys, tacos & Let´s dance.. Igår lördag var vi & kollade på häst & ...

Av Jessica Fagerström - 21 februari 2011 21:31

  Tog mig en skön sovmorgon till halv elva, då tyckte gubben minsann det var på tiden jag gick upp :P Jag gjorde vid mig medan sambon stack iväg för att träna..  sen möttes vi i stan.. blev en tur på Lekia där vi hittade ett par fina födelsedagspre...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards