noblesse85

Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

Lördag

Av Jessica Fagerström - 5 februari 2011 11:24


då var det lördag..

sovmorgon blev det till 10.00 - ganska skönt..   har dock fortfarande inte stigit upp :P snart blir det iaf en äggfrukost....

Är så fövirrad, alla tankar snurrar i huvudet, har jag valt rätt väg? Känns inte riktigt så..   o nej detta handlar inte om mitt förhållande :) ska dock ta och ringa de där 2 samtalen på måndag & hoppas på lite vägledning..

    

Bifogar 2 bilder på mitt ALLT från Julafton :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica Fagerström - 15 mars 2011 18:07

  Idag fick jag äntligen min deligering, alla rätt på kunskapsprovet..  wihooo :) Även blivit vikarie på DagCenter..  wihoooo.. velat jobba där såålänge..  så nu har jag både bredvidgång & ett par pass bokade..  kan inte bli bättre :) I morron bl...

Av Jessica Fagerström - 11 mars 2011 09:30

tills älskade Bella blir en del av vår familj..   ja gud vad vi längtar allihopa :)  & vi har haft en sådan otrolig tur med uppfödaren som är helt otrolig.   helt underbar :)   Nu är mina tjejer iväg på dagis & i skolan..   & jag är bara hemma fö...

Av Jessica Fagerström - 10 mars 2011 22:37

. ja det rullar på :) börjat jobba i Höör som personlig assistent, trivs skitbra trots en turbolent vecka..  fått mkt beröm av chefen vilket verklige värmer..   Barnen växer & frodas och mår toppen.. blivit lite busfabriken, bad och så...  de h...

Av Jessica Fagerström - 27 februari 2011 17:22

I fredags var min sista bredvidgång i Höör - gick superbra så nu är jag klar & kan börja jobba där..   Var hemma vid 16.30.. blev en shoppingrunda & sen  hem..  Kvällen bestod av mys, tacos & Let´s dance.. Igår lördag var vi & kollade på häst & ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards